Jak to działa

1. Wybierz ofertę, którą obecnie posiadasz.

  • Każda karta jest przypisana do konkretnej oferty (np. Smart HD, TNK MIX, Start+, itp.). Oznacza to, że możemy doładowywać kartę tylko w ramach tej oferty w jakiej ona jest.
  • W danej ofercie możemy jedynie korzystać z poszerzenia, jeśli jest to możliwe. Np. ofertę Smart HD możemy poszerzyć o pakiet Multi Plus, a ofertę Start+ możemy poszerzyć do oferty Comfort+.
  • Wszelkie rozszerzenia ofert i ich anulowanie dokonujemy za pomocą infolinii TNK +48 22 430 7777

2. Wypełniasz formularz na stronie głównej doladowanietnk.pl.

  • Wpisujesz numer karty, kwotę doładowania oraz swój adres e-mail.
  • Nr karty to 12-cyfrowy lub 13-cyfrowy kod znajdujący się na karcie. Wpisując numer karty do formularza, nie należy stosować spacji, pauz i kropek.

3. Po wypełnieniu formularza i wysłaniu go, dalsze instrukcje otrzymasz na e-mail wpisany przy wypełnianiu formularza.

4. Po dokonaniu przelewu otrzymasz na wpisany e-mail potwierdzenie doładowania.

  • Przelew paypal wykonuje się poprzez zalogowanie na platformie paypal, a następnie wykonanie przelewu na adres doladowanietnk.pl.
  • W przypadku płacenia przez paypal stosuj się do cennika płatności przez paypal znajdującego się na podstronach każdej z ofert (na samym dole).

5. W przypadku problemów z wypełnieniem formularza lub innymi sprawami dotyczącymi doładowania proszę o kontakt na e-mail: info@doladowanietnk.pl lub telefonicznie +48 17 860 66 06.

6. Prosimy o przemyślane zakupy i precyzyjne podawanie numeru karty. Po realizacji usługi doładowania nie ma możliwości zwrotu pieniędzy.

Okres oczekiwania na doładowanie max. 24 godziny*.